آقاجانپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

 شهدا نماد اقتدار ایران و امت اسلامی هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر سران رژیم اشغالگر قدس، خطایی علیه ما انجام دهند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  شهدا نماد اقتدار ایران و امت اسلامی هستند.

وی گفت: برخی‌ها شاید مطرح کنند و بخواهند بدانند که ٖآیا ما نیازی به تولید اقتدار دفاعی داریم و این تولید اقتدار تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند، به آن‌ها باید گفت تا زمانی که نظام سلطه وجود دارد و کسانی هستند که به خودشان این حق را می‌دهند که به ملت‌های جهان زورگویی کنند ما نیازمند داشتن قدرت و تولید آن هستیم، تا زیر بار زورگویی آن‌ها نرویم.

آقاجانپور گفت: اگر ملت مظلوم فلسطین زیر بمباران و موشک‌های دشمنان هستند، برای آن است که از آن اقتداری که باید وجود داشته باشند  برخوردار نیستند، امروز به این نتیجه رسیده اند که باید مجهز به سلاح‌های مقتدر‌تری مانند موشک بشوند و شعار  موشک جواب موشک را اجرایی کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس زمانی که دشمنان ما انواع تجهیزات نظامی را در اختیار رژیم بعث قرار می‌دادند و آن‌ها بر سر  زنان و کودکان بی گناه ما آتش می‌ریختند شعار ما موشک جواب موشک بود و آن زمان ما تجهیزات و موشکی نداشتیم که پاسخ بدهیم.

وی ادامه داد: اقدامات بزرگوارانی مانند سردار شهید تهرانی مقدم، شهید فخری زاده  دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور و سایر دانشمندان جوان و نخبگان و متخصصان ما باعث شد امروز به جایی برسیم که اگر دشمنان خطایی علیه ملت ایران انجام دهند ما با قدرت جواب دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: اگر سران رژیم اشغالگر قدس تهدید کنند و خطایی علیه ما انجام دهند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. بنابراین تا زمانی که حالت بازدارندگی به صورت کامل ایجاد شود  نیازمند تولید اقتدار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
با عرض معذرت حتما باید به ایران حمله کنن یادتونه گفتین اگه یک ایرانی از این به بعد چه سوریه یا عراق برای مدافعان حرم اتفاقی بیفته برخورد میکنیم چرا الکی میگین خوب چند ماه قبل یکی رو شهید کردند الان هم دوباره توی سوریه دو تا رو به شهادت رسوندن چرا کاری نکردین چرا هنوز هیچ واکنشی نشان ندادین مثل لبنان یمن عراق دل و جرات داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
تو خودت زمان جنگ کجا بودی
آخرین اخبار